Wednesday, August 19, 2009

Kes ma olen, mida teen ja miks?

Tere,

Mina olen Mihkel Nurm ja see minu esimene edukas
blog, kus ma edastan mõtteid ja lugusid enda elust ja
õppetundidest.

Olen ettevõtlik ja teadmiste januline visionäär, kes
soovib muuta maailma paremaks. Läbi inspiratsiooni,
teadmiste ja eeskujuga, ajan Eesti asja nii, et sellest
oleks kasu minule, minu lähedastele, Eesti rahvale ja
keskkonnale!

Minu eesmärk on anda endast kõik, et siia saaks kirja
midagi, mis tooks killukese rõõmu kellegi päeva, naeratuse
näole või inspireeriks tegutsema. Minu suurim rõõm
on teada, et olen positiivselt mõjutanud kellegi elu.

"Ma ei tea kas sa oled kuulnud aga Kõik Räägivad Sellest"
>>> krs.ee

Jägi mind twitteris:
http://twitter.com/mihkelnurm

Skype:
mihkelnurm

Orkutis, Facebookis, Linkedln:
Leiad mind üles

No comments:

Post a Comment